De familie Horeca

Klantverhaal

Jacco Smit, Hotel Campanile en Premiere Classe Breda

“Het hele team van Newasco staat altijd klaar om direct te helpen.”

Jacco Smit, manager van Restaurant Hotel Campanile Breda en Hotel Premiere Classe Breda, maakt graag even tijd vrij om ons te vertellen over de dienstverlening van Newasco.

Waarom heeft u indertijd gekozen voor Newasco?

“Ik was van mening dat de dienstverlening van onze vorige wasserij anders kon en ben daarom gaan rondkijken naar andere wasserijen. Van meerdere collega hoteliers hoorde ik over Newasco. Het contact verliep heel erg professioneel en op basis daarvan heb ik toen direct voor Newasco gekozen.”

Hoe omschrijft u de communicatie en betrokkenheid van Newasco?

“Het hele bedrijf is zeer betrokken met onze organisatie. Er zijn duidelijke open communicatie lijnen. Dat werkt heel prettig.”

Kunt u iets zeggen over de flexibiliteit en kwaliteit van de wasserij?

“Het hele team van Newasco staat altijd klaar om direct te helpen met voorkomende obstakels en deze worden zonder problemen direct opgelost.”

Hoe ziet u de toekomst?

“Ik voorzie met Newasco een samenwerking op lange termijn. Aangezien onze Campanile hotels onder de Louvre Hotels Group vallen, hoop ik dat nog meerdere hotels Newasco als hun wasserij gaan gebruiken.”

Meer weten?

Nathalie

Stel uw vragen aan Nathalie, zij kent alle mogelijkheden binnen Newasco.