De familie Zorg

Klantverhaal

Rob van der Velde, Manager Facilitaire Dienst Kempenhaeghe

“Newasco stelt zich op als partner, met een voortvarende kordate aanpak.”

Rob van der Velde vervult de functie van Manager Facilitaire Dienst bij Kempenhaeghe, een derdelijns expertisecentrum voor de diagnose en behandeling van epilepsie, slaap- en waakstoornissen, neurologische leer- en ontwikkelingsstoornissen en epilepsie-woonzorg. De meeste locaties zijn gevestigd in Noord-Brabant. Naar aanleiding van een inkooptraject heeft Kempenhaege in Newasco haar nieuwe leverancier gevonden. Natuurlijk zijn wij benieuwd hoe deze keuze is gemaakt. Hoogste tijd dus voor een interview!

Dag Rob, wat leuk dat we je even spreken. Onlangs zijn jullie een offertetraject gestart op het gebied van reinigen en beheer van textiel. Hoe is Newasco bij Kempenhaeghe onder de aandacht gekomen?

“Het contract met de huidige wasserij expireert op 1 september 2021. Met de huidige wasserij doet Kempenhaeghe tientallen jaren na alle tevredenheid zaken maar er was behoefte om te toetsen of de dienstverlening nog van deze tijd is en of er marktconforme prijzen in rekening worden gebracht. Newasco was bij Kempenhaeghe bekend als wasserij en heeft vervolgens een uitnodiging ontvangen om een offerte uit te brengen.”

Waardoor is Newasco tijdens dit traject bij jullie opgevallen?

“Newasco viel op door de voortvarende kordate aanpak, waarbij zakelijk, doch op een prettige wijze de contacten worden onderhouden.”

Tijdens het offertetraject hebben jullie ook een bezoek aan de wasserij gebracht. Wat waren jullie ervaringen?

“Op papier krijg je een indruk, maar is was zeker behoefte om een kijkje in de keuken te nemen. Het bedrijf in Rijen is modern opgezet, overzichtelijk en heeft een nette indruk gemaakt.”

Waarom hebben jullie uiteindelijk de keuze voor Newasco gemaakt?

“Newasco Neerlandia is een betrokken familiebedrijf waarbij de klant centraal staat. Newasco stelt zich op als partner en kent de ins en outs van de klanten. De uiteindelijk keuze is bepaald door de goede kwaliteit qua dienstverlening: het persoonsgebonden goed is keurig opgemaakt en de prijs is marktconform.”

Wat zijn voor jullie speerpunten in de dienstverlening of samenwerking?

“Kempenhaeghe gaat voor partnerschap. Met open vizier wordt zaken gedaan, waarbij adviezen op prijs worden gesteld. Dat vinden we bij jullie terug.”

Blij en trots mogen we Kempenhaeghe straks als klant binnen onze familie verwelkomen. Na de opstart houden we u op de hoogte of alle verwachtingen worden waargemaakt!

Meer weten?

Astrid

Stel uw vragen aan Esther, zij kent alle mogelijkheden binnen Newasco.