Altijd genoeg kwalitatief goed linnen. Dat is misschien wel de allerbelangrijkste voorwaarde voor uw housekeeping om gastvrij te kunnen werken. Newasco neemt u die zorg uit handen.
Wij zorgen voor voldoende voorraad zodat u door kunt met uw werk. Samen met uw vaste contactpersoon bepaalt u hoeveel linnen nodig is om probleemloos te kunnen functioneren. Dat houden we voortdurend bij. Zo kunnen we snel bijsturen zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Snel, efficiënt en volgens afspraak.
We zoeken samen met u naar nieuwe mogelijkheden om efficiënter en makkelijker te werken. Zo kunnen we u adviseren bij de aankoop van nieuw linnen of nemen dit helemaal voor u uit handen. Ook kunnen we al uw dienstkleding wassen en beheren. Alles op één plek. Wel zo makkelijk.
Innovaties die ontzorgen
Newasco heeft oplossingen voor de toekomst. We ontwikkelen elke dag nieuwe diensten en verbeteren processen. U en uw cliënten staan immers centraal. Zoekt u een oplossing? Onze modules zorgen ervoor dat u snel kunt handelen. Waar wij zien dat het sneller, beter, kostenbesparend of efficiënter kan, zullen we dat met u bespreken.
Optimaal beheer van linnengoed
De levering van uw textiel is prima onder controle. Uw linnenpakket kan zelfs beheerst worden via internet of een app. Wij leveren u uitgebreide management informatie.
Kopen, huren, leasen?
De dienstverlening kan verschillend worden ingezet, u bepaalt zelf op welke manier. Uiteraard kunt u uw eigen linnen gebruiken, maar een huur- of lease back constructie is ook mogelijk. Dit zorgt voor financiële continuïteit, flexibiliteit en transparantie.
Uw persoonlijke pagina op internet
Via onze website kunt u inloggen op uw persoonlijke pagina. Hier vindt u alle afspraken die wij samen hebben gemaakt over onze dienstverlening aan u.
Liever met iemand praten?
Stel uw vragen aan Stef; hij kent alle mogelijkheden binnen Newasco.