De familie Bedrijf

Klantverhaal

Rob en Yvonne Blokzijl, eigenaren van Norma

“De service gaat echt ver, soms zet de chauffeur ongevraagd zelfs de geleegde vuilnisbak weer binnen.”

We zijn in gesprek met Rob en Yvonne Blokzijl, eigenaren van het bedrijf Norma. Norma levert aan haar klanten PBM’s (persoonlijke beschermingsmiddelen) en bedrijfskleding. De klanten van Norma krijgen de mogelijkheid om de bedrijfskleding ook te laten reinigen. Hiervoor hebben zij gekozen voor Newasco. Rob en Yvonne leggen graag uit waarom.

Als ik aan Newasco denk dan is het eerste wat mij te binnen schiet…

“Betrouwbaar en stipt op tijd!”, zeggen Rob en Yvonne Blokzijl bijna in koor.

“De chauffeur is altijd stipt op tijd, je kan er de klok op gelijk zetten. We worden met de feestdagen altijd keurig en op tijd geïnformeerd. En er wordt altijd met onze specifieke wensen rekening gehouden. Laatst nog hadden we verzocht de chauffeur 30 minuten voor aankomst even te laten bellen, zodat wij op tijd konden klaar staan. Dat gebeurt dan ook, heel bijzonder want wij hebben wel andere ervaringen.”

Rob voegt nog toe: “Destijds was dat een van de redenen waarom we op zoek zijn gegaan naar een andere wasserij.”

Waarom hebben jullie toen voor Newasco gekozen?

“De vorige wasserij gaf onvoldoende kwaliteit, het was gewoon niet schoon genoeg en de kleding kwam niet op tijd terug. Dat is niet wat je wilt als je een wasservice aanbiedt bij je klanten.

Via het internet vonden wij Newasco. We hebben toen meerdere wasserijen benaderd, maar Newasco sprong er wel direct uit. Uiteindelijk is de definitieve keuze gemaakt, omdat het gevoel goed was en het professionaliteit uitstraalde. De gesprekken verliepen heel soepel, er was direct een goed contact. We hebben zelfs wat laten proefwassen, alles kwam netjes en mooi gevouwen terug.

Wij bieden met onze wasservice een stukje ‘ontzorging’, een extra dienst, dan moet dat wel van uitstekende en gegarandeerde kwaliteit zijn. Newasco doet dat, ze doen wat ze zeggen.”

Yvonne vertelt: “Sleutels en gevonden voorwerpen komen altijd keurig in een envelopje terug bij de eerst volgende levering.”

Inmiddels zijn jullie al een aantal jaren klant, is er in de loop van de jaren iets veranderd?

Rob: “Nee, het is een solide en betrouwbaar bedrijf. Transparant en helder; we betalen voor wat we inleveren. Geen moeilijke constructies, wurgcontracten of betalen per kilogram.”

Yvonne: “Natuurlijk is er wel eens een aandachtspuntje, maar die worden snel en goed opgelost.

We zijn natuurlijk geen „enorme” klant voor Newasco, maar wij hebben wel het gevoel en de ervaring dat we serieus genomen worden!”

Yvonne grinnikt: “Af en toe zet de chauffeur zelfs de geleegde vuilnisbak weer netjes binnen voor ons, zonder dat we daarom vragen…. de service gaat echt ver hoor!”

Meer weten?

Joyce

Stel uw vragen aan Joyce, zij kent alle mogelijkheden binnen Newasco.